sobota, 30. januar 2010

smeh in solze...

Ta teden, v sredo sem spoznala Meti, zelo zanimivo žensko in umetnico. Zaklepetali sva se v Čajni hiši in ugotovili, da nama je všeč veliko podobnih stvari, med drugim tudi navdušenje do oblikovanja gline..Meti ima slikarski atelje, njene slike na lesu pa so na voljo v galeriji Hest.S puncami, ki jim je mentorica, pripravljajo razstave, naslednja bo v nedeljo,7.02.20010 na vrhu Šmarne gore..Pokukate pa lahko tudi na njen blog z imenom Unikatna sanjalnica.
  











Popoldan isti dan sem v Mizzartu vodila delavnico šivanja. Prišla sta ena punca in fant in oba z isto temo..Želela sta se naučiti robljenja hlač. Ker v Mizzart pride kar nekaj tujcev, sem se malo lomila z angleškimi šiviljskimi izrazi. Na koncu je vse izpadlo fino..

Na žalost sem še pred koncem delavnice izvedela, da je z našo morško prašičko kar naenkrat postalo zelo slabo..Prej živahna živalca z velikim apetitom ni hotela več nič pojesti in samo žalostno je gledala..Za veterinarja je bilo zvečer že prepozno, tako sem jo imela namen takoj naslednji dan peljati na pregled. Imela je sicer manjši tumorček, ki pa ne bi smel tako zelo vplivati na njeno stanje..Večer je preživela več ali manj po naročju, samo božanje ji ni preveč odgovarjalo..Jedla ni več.Ponoči je zaspala za vedno..nikoli si nisem predstavljala, da se lahko navežeš na morskega prašička kot na ljubega človeka..Zvečer smo jo zakopale na vrtu...Zdaj nihče več navsezgodaj ne kliče, da je lačen in veselo ne kuka iz odprte kletke...pogrešamo jo, zelo...

 

















naša ljuba arijela 


Pri vixi sem prebrala za valentinove licitacije, ki naj vsebujejo vsaj en srček.Dala sem tole mojo ličilno torbico z žabico, če koga zanima.Naj prinese malo veselja eni pasji ali mačji dušici...


6 komentarjev:

  1. Zdaj je varjetno zelo tiho brez morskega prašička, ubožica. Zelo lepa valentinova torbica.

    OdgovoriIzbriši
  2. Življenje je polno smeha in solz. Da bi bilo drugega čim manj.
    Tudi pri nas bo žalostno, ko se pujsa poslovi. Upam, da to še ne bo kmalu.
    Torbica pa je kjuti, upam, da se dobro proda.

    OdgovoriIzbriši
  3. ja..pogrešam njeno klicanje...tak srček je bila.
    sonja, tudi tvoj srček na licitaciji je super

    OdgovoriIzbriši
  4. Žal mi je za Arijelo :(. Torbica je pa zelo luštna in verjamem, da bo tudi dobro pordana.

    OdgovoriIzbriši
  5. Vedno je težko, ko nas zapustijo živalice, res se človek naveže na njih.

    Prav posrečena mi je ta torbica, žabica je prav lušna.

    OdgovoriIzbriši
  6. Žal mi je za tvojo pujsiko. Mi imamo tudi enega pujska doma in bi ga grozno pogrešali, če ga nebi bilo več. Kosmatinčki nam res zlezejo pod kožo.
    Torbica je pa zelo lepa.

    OdgovoriIzbriši