sreda, 6. januar 2010

kobilica snežka



Pred malo več kot desetimi leti sem pri prijateljici med nekimi fotokopijami zagledala skico Eke Vogelnik za konjička iz nogavice, kot idejo za deževne dni. Prvega konjička sem naredila za svojo 3 letno hčerko iz ene sive volnene nogavice.Zelo rada se je igrala z njim.
Kasneje sem vodila dve delavnici na katerih smo jih izdelovali..Predlani pred poletjem pa sem dobila naročilo za nekaj konjičkov za eno otroško predstavo...Spet sem se spomnila veselja ob izdelovanju prvega konjička..

Zdaj vsake toliko izdelam kakšnega..Vsak je zame nekaj posebnega in dobi  ime in karakter. Na CUTE PLAY-u imam dve zaljubljeni zebri Zofi in Aleksa, ki sta prav tako veseli majhnih otrok. Kobilica na sliki je Snežka. Je  precej plašna, a zelo prijazna, sicer pa bela s črnimi pikami in sivo grivo. Med drugim je sestrična Pikinega Strica Alfreda in bo tudi ona kmalu odšla po svetu ;)

6 komentarjev: