nedelja, 17. januar 2010

craft hope for haiti



Craft hope je en lep, prijazen projekt, ki združuje avtorje, ki se ukvarjajo s šivanjem, pletenjem, kvačkanjem..in, ki so pripravljeni nekaj svojega odstopiti v dobrodelne namene. Ustanovila ga je Jade Sims, mamica treh otrok in kmalu je projekt prerasel v nekaj precej velikega.Do sedaj so imeli  6 projektov, vključno s sedanjim, ko zbirajo rdeče šale. V mislih imajo predvsem pomoč osirotelim otrokom in vsem, ki so kakorkoli prikrajšani.Ko sem začela spremljati njihovo delo, so ravno zbrali 227 opic, narejenih iz nogavic.Projekt mi je takoj postal zelo všeč.


slika je iz  flickerja craft hope


                                                            slika je iz flickerja craft hope

Na žalostno dejstvo, da se je na Haitiju zgodil tako katastrofalen potres, so takoj odgovorili in odprli etsy dobrodelno trgovino. Ves dobiček gre organizaciji Doctors Without Borders, ki so zdaj tam zelo potrebni. Pomaga lahko vsak in donira svoj handmade izdelek, ki ga bodo prodali v trgovinici. Navodila najdete na strani www.crafthope.com , v kolikor bi kdo želel sodelovati. Sama sem donirala eno svojo torbico. Upam, da prinese vsaj malo veselja nekomu, ki je zdaj žalosten..


slika je iz flickerja craft hope




                                                    Moja donirana torbica objemi drevo


pa še mojčina kvačkana žogica v velikosti majhne pomaranče, ki bo naložena v trgovinico verjetno čez kakšen dan, ker imajo res velik odziv in ogromno dela..

13 komentarjev:

  1. Zelo mi je všeč torbica in zelo mi je všeč to ker sodeluješ pri tako plemeniti stvari.

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala za ta info. Krasen projekt. Grem preveriti, kako lahko sodelujem.

    OdgovoriIzbriši
  3. fino..sem prej prebrala, da so zbrali že 4.000 dolarjev ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Vajini izdelki (ti in Funchi) gredo za med. Čestitam za prodano :*

    Pri meni sta angela še work in progress. Upam, da bosta vsaj pol toliko uspešna.

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvale vreden projekt pa tudi vsi osali, ki so jih Craft Hope pripravili. Lepo, da sodeluješ...pa bomo še me...z nakupi:-)

    OdgovoriIzbriši
  6. super..saj predvsem so pomembni kupci, da se uresniči končni namen :)jaz sem se včaraj predolgo odločala, pa so mi prodali eno lušno broško-ptička.. lušen avatarček imaš,matilda!čisto tebi primeren

    OdgovoriIzbriši
  7. hi, hi...najraje bi tako štorkljala okoli (pa je dva centimetra razlike;-D)..hvala.

    OdgovoriIzbriši
  8. Aja in tadesno bi v bistvu morala imeti ti, ker so češnjevi sandali!

    Aja, aja, tistile vintage team mi je tudi všeč!

    OdgovoriIzbriši
  9. sem pravkar prebrala, da bodo donacije sprejemali samo še do srede popoldan po ameriškem času, ker nekaj prostovoljk dela ne znore več(dodajanje na etsy,obveščanje kupcev,pošiljanje potrdil o donacijah...).trgovinica bo potem odprta, dokler vsega ne prodajo in se na novo organizirajo malo kasneje.bližajo pa se številki 10.000$.Par mamic z malimi otročki, pa premikajo gore ;)Neverjetne so!

    OdgovoriIzbriši
  10. hmm.donirane predmete sprejemajo do srede, ne donacij..

    OdgovoriIzbriši
  11. Dobila zuper žnačko in se že okitila in repenčila:-D

    OdgovoriIzbriši
  12. :/ sem zamudila prvi del jasno. Tako da bom sodelovala čez kakih 14 dni oz. ko bodo spet sprejemale. Že tako mi ni jasno kako so shandlale toliko enih podatkov, posredovanj... Res so neverjetne.

    OdgovoriIzbriši
  13. preveč dela za nekaj prostovoljk..pa jih to vseeno ne odvrne ;)

    OdgovoriIzbriši