sreda, 13. januar 2010

moja nova izložba na jabučku



Moja nova izložba na Jabučku,portalu za zeleno življenje. Tri male torbice, dva konjička in ena torba ;)

8 komentarjev:

  1. .....izredno lepe oblike in barve....So mi očke kar zasijale.....Kje bi se dalo te prekrasne unikate kupiti ???.....Zaželela sem si torbico,pa....in še......

    OdgovoriIzbriši
  2. klikneš na povezavo jabučka,klikneš na posamezno sliko, da se ti poveča in če ti je kaj všeč, pošlješ meni povpraševanje(te vodi).
    Lahko pa kaj podobnega po svojih željah naročiš meni na mejl objemi.drevo@gmail.com
    vesna

    OdgovoriIzbriši
  3. same lepe stvarce :). Nadkjutiš :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Fletne stvarce! Sem prepričana, da bodo šle za med!

    OdgovoriIzbriši
  5. Tazadnji koniček je tako zelo angleški:-) Ah, itak delata take kreature, da bi jih kar na polico dala...samo pol bi postala (ne mačja mati) ampak igračja mati.

    OdgovoriIzbriši