sobota, 23. januar 2010

ptice in twitter

FB nekako ni zame.Pišem rada, samo ne preveč o osebnih stvareh. Tudi fotografije skrbno izbiram, še najraje pokažem nekaj mojega ustvarjelnega dela..Blog je tako idealno izrazno, kreativno sredstvo zame...

Crafty bird by Geninne


Že nekaj časa mi je bil všeč twitter. Najprej zaradi vseh teh lušnih ptičjih ikonc, ki se pojavljajo vsepovsod. Da bi ga pa tudi sama imela, me je pa prepričal twitter craft hopa, ko se je zaradi njega bliskovito izvedelo o nečem prijaznem, dobrem..O preveč osebnih stvareh tudi tam ne bom govorila, bom pa o mehkem ustvarjanju in ko bom odkrila kaj lepega za podelit..najdete me pod imenom mycherrytree, sicer si pa še nisem prebrala vsega, kaj ti sploh omogoča.Bom že..

Sploh pa že nekaj časa občudujem ptice.Meni najlepše narisane so ptice, ki so doma na Geninne's art blog -u. Ilustratorka Geninne iz Mehike jih ima tudi na Etsy-ju v njeni ljubki trgovinici..Imela bi jih toliko, da bi mi
pokrile celo steno..Njen Flicker..




Birdie by Geninne



Bird No. 17 by Geninne



 Lovebirds by Geninne













Acorn Bird by Geninne

Thanks a lot Gennine for allowing me to show some pictures of your lovely birds!



Take ptice pa narišejo in izstrižejo šestletni otroci.Precej neverjetno, a?



Tele so priletele iz Turčije,preko Etsy-ja iz trgovinice lorienna. 



S temi uhani  s ptičkoma kraljičkoma sem presenetila mojo sestro za novo leto...Velike uhane ima rada ;)

Nujno moram pa še pokazat ptice na slikah Emi Vega, takoj, ko jih bom lahko fotografirala. Mislim, da sem se zaljubila v modrino in skrivnostna bitja na teh prelepih umetninah, tudi ptice so med njimi...Če želite, pojdite pogledat njeno razstavo v DIC-u na Poljanski cesti v Ljubljani. Navdušeni boste...

4 komentarji:

  1. Tole pa je čisto ptičkasta objava :) Se vidi, da so ti res všeč.
    Tile otroci pa so od sile, a ne? Kaj vse smo morali pozabiti od otroštva, da se zdaj kot odrasli spet učimo.. :)
    Uhani so pa odpuljeni, jaz sem še vedno preveč poštirkana, da bi kaj takega nosila :))) In sem malo fouš vsem, ki upajo :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Genninnine pastelene-precizne- pravljične- ptičke vsakič ponovno občudujem. Človek, bi si jih kar nalepil na okno....Krasne blog ima!
    Sonja, tole pa nisem čisto dobro razumela:-) praviš, da si preveč pošitrkana, da bi jih nosila...to naj bi pomenilo, da so ti všeč skladne, barvno usklajene, diskretne zadeve? Aliiii:-D hočeš reči, da so ti všeč "odbite" zadeve pa si ne upaš? Če je zadeva tadruga: navesi si najbolj odbite, pisane, nekonvencionalne uhane na svojo vsakdanjo opravo in boš videla, da je občutek zelo dober in osvobajajoč! Ne smeš si upat na poledenelo cesto z avtom, ne pa uhanov, ki so ti všeč nosit;-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Uhh.. matilda, zdaj si mi pa dala dela :)) Sem se kar malo zamislila :) Priznam, sploh ne vem več, kam pašem.. Ker tile uhani so čist lepo barvno usklajeni, skladni.. diskretni pa pač ne :)) Upam, ne upam?? Hmm.. kaj pa vem :) kak dan ja, kak dan pa verjetno res ne :))

    OdgovoriIzbriši
  4. sej so res malo veliki.ampak moja sestra uhane parvzaprv zbira in jih ima že skoraj od vsepovsod.Na njej še tako veliki uhani ne zgledajo hecno, ker jih zna dobro nosit;)jaz sem bolj za zapestnice

    OdgovoriIzbriši