sobota, 2. januar 2010

dežni plašček



Pina je zavetiški kuža, zato ima rojstni dan na dan posvojitve, točno pred enim letom. Danes je torej stara 3 leta.Za darilo in ker nam vsem lepša življenje, sem ji zašila dežni plašček. Ne mara vode in današnji deževni dan je bil ravno pravi, da ga je preizkusila.Mislim, da ji je bil kar všeč...

8 komentarjev:

  1. Tudi jaz mislim, da ji je bil všeč ...no meni je :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Bi rekla, da je zadovoljna :) In verjetno bi bil še marsikateri zavetiški kuža.. če bi dobil tako skrbne nove lastnike.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ulalala! Vidim da imajo mademoiselle že kreacijo iz kolekcije pomlad/poletje! Vse najboljše Pina!

    OdgovoriIzbriši
  4. hvala v Pininem imenu :) zimskega plaščka ne mara,dežni ji je pa všeč..

    OdgovoriIzbriši
  5. zelo ponosno je hodila na sprehodu :). me je prav prijetno presenetila.
    vesna...mi je pina prišepnila, da bi imela še kakšnega :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Danes je prišla moja najljubša torbicaaaa! V živo je še lepša, pa tako natančno narejena, vse čestitke!!!!! Hvala še enkrat.

    OdgovoriIzbriši