petek, 15. januar 2010

personalizirane značke objemi drevo




















Tele prelepe značke vsi poznate,a? Kupila sem si jih seveda pri Ninaleni in so iz zadnje kolekcije. Tudi meni so zelo všeč njene ribe, mačke, psi... sploh pa vsi njeni čudoviti dizajni.

Zaželela sem si, da bi lahko tistim, ki kupijo ali jim pa podarim moje mehke kreacije Objemi drevo, nekaj posebnega dodala zraven.Take male personalizirane značke so se mi zdele fina ideja. Tako sem pri njej naročila dizajne za značke, ki bi ujele smisel mojega mehkega oblikovanja. Več kot odlično je izdelala ilustracije in zdaj so vse te prekrasne značke tukaj. Ena lepša ed druge!!Sijajne, z različnimi oblikami dreves, napisi, srca, ptice, češnje...Res sem navdušena.Nina, odlična si!



















Mogoče dolgujem še kakšno besedo o tem, zakaj se blog sploh imenuje Objemi drevo.Ne se bat...nisem nekdo, ki se gre kakšne čudne obrede v gozdu ;) samo naravo imam zelo rada, še posebej drevesa, ki se mi zdijo kot prijazni ljudje.Vsako je nekaj posebnega, nekatera pa še dodatno presenečajo s posebnimi oblikami, plodovi, listi..Lahko so prava inspiracija za oblikovanje..Lepo drevo vedno opazim.Pred hišo doma pa raste in vsako leto bogato ponudi svoje višnje moje višnjevo drevo.Poleg tega les, ki ga dajejo drevesa, ponuja neskončno možnosti za prelepo oblikovanje...

Med mojimi prvimi sitotisk poskusi sem naredila smejoče drevo, ki ga nekdo objema in to potem uporabila za bombažno vrečko, ki sem jo podarila prijateljici.Ko sem iskala ime bloga, sem se spomnila na to torbo in na veselje, ki mi ga prinese oblikovanje..




















..pa še nekaj, kar sem obljubila..Vse, ki ste komentirale v obeh give away-ih, za ptička kraljička in žogico,lahko dobite eno lepo značko objemi drevo na dom, samo poslati mi morate naslov.Moj mejl poiščete na desni strani bloga ;)

Z veseljem pa še lahko povem, da se je Mojca res udeležila moje šiviljske delavnice to sredo v Mizzartu in zašila svoj prvi izdelek, žakeljček kot mu ona pravi ;)Meni je prav lep.



















Prelep vikend vsem!

14 komentarjev:

  1. Carske značke, super, tako kot vse od Ninalene :).

    Se že pol leta pripravljam, da bi naročila njene značke, pa se ne spravim... se morm mal u rit brcnit :):):)

    OdgovoriIzbriši
  2. Super značke, čestitke. Tudi vrečka je super.

    hm...a moj naslov še imaš? :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Imam naslov od snežinke,matilde in vixi ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. super so!!!
    če ni skrivnost: koliko pa si dala za značke?

    OdgovoriIzbriši
  5. poslovna skrivnost;)se moraš obrnit na ninoleno.

    OdgovoriIzbriši
  6. Super so! Žakeljček je pa prav simpatičen ;)

    OdgovoriIzbriši
  7. značke so vse zelo zelo lepe. sem ponosna na svoj prvi izdelek :) na šivanju je bilo super. hvala vesna, ker si mi pomagala. bom še kdaj prišla....

    OdgovoriIzbriši
  8. Super značke so. Sem tudi ja že premišljevala, kaj dodat izdelkom, če jih komu pošiljam :)
    In za eno od teh lepotičk se čisto brez sramu grebem :) grem iskat mail :)
    Mojci pa gre šivanje prav dobro od rok, kot kaže, se pri tebi veliko nauči.

    OdgovoriIzbriši
  9. sodelujeva, ja..ona meni razkriva skrivnosti računalnika, jaz pa njej skrivnosti mehkega ustvarjanja ;)

    OdgovoriIzbriši
  10. Lepe značke in lepa zgodba za blog. Grem pisat za tvojo značko - naša jih namreč zbira, tudi pri ninileni sva jih že naročali ...

    OdgovoriIzbriši
  11. Lepo si se to spomnila;-D in Nina je to fino uznačkila. Krasne barve! In hvala. Seveda.

    Aja, in objemat drevo je zelo prijetno.

    OdgovoriIzbriši