četrtek, 24. december 2009

The Toy Society

Za svetovno razširjen ulični projekt The Toy Society sem približno oktobra zvedela na spletnem dnevniku drobtinice. Takoj sem bila navdušena nad njim.
Danes se mi je zdel fajn dan, da tudi jaz podarim eno svojo handmade igračo, in sicer sem naredila polža Pina in ga malo pred poldnevom s pismom pustila na klopci, pred meni zelo lušno malo knjigarno Behemot v Ljubljani. Upam, da ga je odnesel domov kdo, ki bo z njim zelo prijazen ;)









Mojca mi je za novo leto naredila voščilo-animacijo, za vse, ki prihajate na obisk.Če želiš, se z miško postaviš na levi rob glave bloga in drsiš po ekranu ;)prav tako češnje na levi padajo v smeri premikanja miške.zelo lušno..hvala Mojca!!!

5 komentarjev:

  1. Ob tako prijaznemu polžku sem prepričana, da ne more biti drugačen,kot prijazen.

    OdgovoriIzbriši
  2. Simpatično darilce in upam, da pride igračka v prave roke.

    OdgovoriIzbriši
  3. O kako lepo. Škoda, da nisem šla mimo, da bi šel z mano.

    OdgovoriIzbriši
  4. Enkratna ideja! Si me kar predstavljam ko bi nekaj tako fletnega in fletno zapakiranega uzrlo moje oko! Najprej bi se vsedla in čisto naskrivaj prečekirala, potem bi nalce gledala naokoli, če je skrita kamera, potem bi šla previdno noter vprašat, če mogoče jaz lahko...? Nakar bi se sekirala, da sem darilce vzela, ker bi ga kako dete bilo tako veselo! Potem bi se potolažila, da sem tudi jaz dete:-)

    OdgovoriIzbriši