ponedeljek, 7. december 2009

emi vega








Pred kratkim sem si ogledala olja emi vege in sem bila navdušena nad njimi. Ne poznam ozadja zgodb, ki stojijo za slikami, samo meni se zdijo tako čarobne. Najlepši iz razstave v mizzartu sta mi zgornji dve. V resnici sta še malo živahnejših barv.Nisem ju želela fotografirati s flešem. Na jabučku mi je pa najbolj všeč tale na levi strani, ki ima naslov Res velika ženska.Ribice so enkratne. Ko gledam taka umetniška dela, si želim, da bi tudi jaz imela malo več risarskega talenta...

2 komentarja:

  1. Kakršnakoli je že zgodba za temi podobami, jaz bi jih samo zaradi barv imela. Nova češnjeva glava je naravnost fantasičnopravljična.!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. v glavi bloga je ilustracija moje sestre Tine. Prosila sem jo, da mi nariše nekaj v zvezi s češnjevim drevesom in mojimi izdelki za etsyjev banner. Nastalo je nekaj osnutkov in tale končna verzija. Meni je tudi zelo všeč ;)je pa nastal še en lušen kolaž, ki ga kmalu pokažem

    OdgovoriIzbriši