sreda, 16. december 2009

pisano recikliranje



Če niso to najbolj lušno pisanosimpatični,100% reciklirani, nakvačkani copati!! Pridne roke moje prijateljice Mor jih delajo iz bombažnih mikic, ki jih prej narežejo na trakove..sem si lahko izbrala barve trakov. Copati bodo pa za darilo,za nekoga, ki ima rad take barve.. za pod smrekco..letos bom podarjala skoraj sama handmade darilca, svoja in nakupljena in zelo mi je všeč tako ;) vem koliko truda je vloženega v vsako posamezno kreacijo. Je pa tudi res, da imam okrog sebe ljudi, ki to znajo ceniti..upam, da bo tudi mene pod smrekco čakalo kakšno tako darilo,čimveč handmade daril pa želim tudi vam ;)

8 komentarjev:

  1. Res so nekaj posebnega, in najlepše darilo je ročno izdelano darilo!!

    OdgovoriIzbriši
  2. pa ta prijateljica dela tudi za druge?

    OdgovoriIzbriši
  3. jih dela, ja.z velikim veseljem.piši mi na mejl, če bi in kaj bi rada, pa jo vprašam.včeraj je delala ene za 5 letnega otroka ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasni so in barve so perfektne! Pa tudi padajoče češnje (tasm levo) so iiiiiiiiii:-D!!!!

    OdgovoriIzbriši
  5. namesto snega pri nas padajo češnje;)to je bila mojčina super ideja
    sicer moram pa tudi eno objavo o sestrinih ilustracijah naredit.
    brez mojčinega in tininega dela blog ne bi bil tako luštn.
    edino kar je,da zaenkrat ne moremo uspešno zamenjat podlage bloga.ima kdo kakšno idejo kako narediš to s svojo predlogo...jaz bi seveda nekaj enostavnega,malo vintage, zelenega..

    OdgovoriIzbriši
  6. Tudi predlogo ni tako težko zamenjat :) Najbolje, da si pogledate kako od tistih brezplačnih predlog, ki se dodajajo kot skripta. In na primeru njihove slikice v istih dimenzijah naredite svojo sliko in potem samo v skripti spremenite vir slike.
    Saj vem, na hitro napisano :) Piši, če boš rabila kaj več.
    Sicer pa.. teorijo poznam, za prakso na svojem blogu si pa ne vzamem časa.. čas za zardevanje

    OdgovoriIzbriši
  7. Kako so mi pa ti copati všeč, jaz sem mali manijak na copate, si vsak etoliko časa kupim nove z izgovorom da stari vec niso ok, kar ni čisto res :-)

    OdgovoriIzbriši