četrtek, 10. december 2009

matildine majske fige







Novembra sem objavila fotografije jesenskega ginkovega listja, ki je res popolne oblike. Med komentarjem sem povabila k sodelovanju tiste, ki radi fotografirate in bi mi poslali kakšno svojo lepo fotko drevesa ali kakšnega njegovega detajla.Ker so mi drevesa všeč in jih je res veliko lepih in zanimivih.
 Matilda mi je danes poslala krasne slike majskih fig iz njene strunjanske doline..da nam polepšajo mrzel dan in nas spomnijo kako lušno je, ko sije sonce..Matilda, hvala!!

4 komentarji:

  1. matilda,res zgledajo eksotično;)obožujem sveže fige, posebej temne.

    OdgovoriIzbriši
  2. Fige so pravzaprav, če dobro pomislim, moje najljubše drevo, rada imam tudi ciprese, pa borovce, oljke (pri oljkah obožujem barvo lističev)...ampak figa, figa je perfektna...vse leto. In tudi jaz imam rada črne, tiste pozne in potem jim dodaš malce svežega sira in medu....Mmmmmmm

    OdgovoriIzbriši
  3. poznaš jamiev recept za najbolj seksi solato na svetu?fige, mozarela, med, pršut..vse lepo zdekorirano in servirano...njami

    OdgovoriIzbriši
  4. Ah, pri Jamiju je itak vse seksi, skupaj z njegovim flflanjem;-)
    Enkarat sem že nekje na pisala kaj je moj idealni trenutek v dnevu (poleg šopingiranja v Londonu in na Velikem Bazarju v Carigradu, ampak tu ne gre za trenutke ampak uuuuureeee), nabiranje fig tik pred sončnim zahodom, ko se z veliko košaro odpravim med buhteče gospe, počasi, počasi, vsako leptico je potrebno rahlo potipat, jo zavrtet in na lahko položit. To je tako pomirjujoč obred.

    OdgovoriIzbriši