četrtek, 17. december 2009

lepi odtenki bele

                                                            Moji najljubši odtenki snežno bele so:



                                                    muca mici, moja posvojenka na daljavo iz mačje hiše


                                         krema za najboljši tiramisu na svetu, ki ga naredi Mojca



prekrasni vilinčki tineviline (foto iz njenega spletnega albuma)





                                    mala stara šatuljica s ptičkoma, ki je pravzaprav prozorna, meni deluje belo



                                                        bel španski bezeg(vir fotografije)

                                                         
stopinjice ptičkov v nepotacanem snegu (mi kdo lep prosim lahko pošlje kakšno lepo fotko?

..ostalo bom še dodajala, ker zaenkrat še nimam fotografij..
Kaj belega je pa vam všeč?

3 komentarji:

  1. Kristalno bela, tista z rahlo modrim odsevom, ki lovi zlato in srebrno in vse kar je v njeni bližini ...no, recimo, da jo najdemo v diamantih;-) in seveda v tistih "navadnih" kristalih, ki jih imam tako rada. Oddelek kamnin v Naravoslovnem londonskem muzeju je eno tako mesto, kjer sem se počutila zelo v dobro;-) To "mojo" belo pa najdemo tudi v prozornih bleščicah, disko krogli, novoletnih lučkah, čsitem snegu, ledenih kockah...skratka bling, bling!

    OdgovoriIzbriši
  2. sej res..v ledenih kockah tudi meni;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Od tvojih najljubših belih, meni najljubša Mici.
    Od svojih mi na misel hodi le Brački mramor.

    OdgovoriIzbriši