četrtek, 3. december 2009

Mali svetovi Špele Čadež





slika iz animiranega lutkovnega fima LOVESICK



slika iz animiranega lutkovnega filma ZASUKANEC

V nedeljo se je v tivolskem gradu v Ljubljani odprla razstava ene fine umetnice, ki dela z lutkami in jih animira v prekrasne stvaritve.Za vse, ki radi šivamo, režemo in krojimo priporočam ogled animiranega filma Zasukanec. Za tiste, ki smo imeli vsaj enkrat strto srce, pa film Lovesick. Ima jih še nekaj, ki jih najdeš na njeni domači strani, skupaj z veliko mednarodnimi nagradami za njeno delo. Za njo sem zvedela šele včeraj in sem zelo navdušena.Všeč so mi ti njeni mali svetovi.Vse skupaj idealno povdarja glasba Mateje Starič.S Špelo pa sodeluje še nekaj umetnikov.
Na razstavi so njene skice, zgodborisi,scenografije, lutke in rekviziti.

Galerija je odprta od srede do nedelje od 11-18h. 

4 komentarji:

  1. tale link od zasukancev meni ne pokaže filmčka.
    sem pa videla njene špagetke na Youtubu
    http://www.youtube.com/watch?v=gzr5b2kWkek

    Zasukanci zgledajo pa še bolj Burtonovski. Kar je pohvala.


    Hvala za obvestilo, me bomo šle gledat.

    OdgovoriIzbriši
  2. hmm...kaj pa link domača stran, pa potem work?
    meni delujejo vsi trije linki..sicer pa www.spelacadez.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Ježušček kak pogled:-)hvalaaa

    OdgovoriIzbriši
  4. No, pa imam še eno lepo stvar na seznamu: morava videti , ko greva 30.12. s hčerko v Ljubljano na "najin pravljični dan"...

    OdgovoriIzbriši