sobota, 13. november 2010

felted hearts


Moja nova mehka filcana srca za broške in še kaj :)
My new needle felted hearts for brooches and some other decorations.

9 komentarjev:

  1. very pretty! my favorite is the dark blue with the pink heart : )

    OdgovoriIzbriši
  2. Oh, so fletni, pa super barvne kombinacije :)

    OdgovoriIzbriši
  3. hudo filcanje, ročno al s šivalnim strojem?

    OdgovoriIzbriši
  4. kroglice so mokro filcanje, srca pa ročno suho filcanje z iglo.hvala, punce :)

    OdgovoriIzbriši
  5. joj...kako lepo.....:9 tako tvoje in zopet mehko in domiselno.....:)

    OdgovoriIzbriši
  6. Fuf, odlično ti gre tole..vprašala sem zato ker sem opazila, da se tudi s šivalnim strojem da suho filcati s posebno iglo za to..sam se mi še sanja ne kako bi to zgledal..kaj bi se uporabilo za "podlago"...meni filcanje ne gre tako dobro:(

    OdgovoriIzbriši