torek, 22. junij 2010

moja reciklirana nakupovalna torba








Tole je moja prostorna reciklirana nakupovalna torba, ki sem jo zašila za onin natečaj. Sicer ni prišla v ožji izbor, sem pa vseeno vesela, da jo bodo razstavili skupaj z ostalimi. Na natečaj je prispelo 194 torb in žirija je izbrala 20 torb, katerih avtorice se bodo potegovale za lepe nagrade. Kakorkoli to je moj prvi natečaj, na katerem sem sodelovala in ni mi žal.

 Uporabila pa sem stare kavbojke, blago odsluženega šotora in nekaj ostankov blaga. Ideja, ki je prikazana na prvi strani torbe pa je prijateljstvo med naravo in človekom.. Sama bom glasovala za torbo NAREDI SAM, ki je narejena iz zlikanih vrečk in stare majice.Je velika,primerna za večji nakup, narejena z recikliranjem in simpatična. Vsaj meni ;)

 This is my eco friendly big shopping bag made out of upcycled jeans, old tent and some pieces of fabric. 

12 komentarjev:

  1. všeč mi je tvoja torba! fino je, da smo se skorajžile in sodelovale in tudi jaz sem vesela, da bodo vse torbe sodelovale na dražbi.

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni je pa tvoja torba zelo všeč. Že na splošno mi je jeans pri srcu, poleg tega je pa še velika in prostora kar je super.

    OdgovoriIzbriši
  3. hvala ;)sem porabila kar veliko časa, da sem sešila vse trakove skupaj in da je nakupovaln torba dobila končno formo

    OdgovoriIzbriši
  4. Torba je lepa, uporabna in reciklirana (torej ima point). Poleg tega je mnogo lepša, uporabnejša in z močnejšim pointom, kot večina izbranih (iz mojega zornega kota). Ko sem včeraj gledala fotke izbrank, sem se vprašala, pa kakšne so bile druge, če je to The best? No, zdaj vem. Od vseh finalistk so mi Zelo všeč le 3 (to pomeni, da bi jih takoj kupila) + 1, ki ima zanimivo izvedbo in poslanstvo.

    Pri tvoji mi je poleg vsega naštetega všeč se njeno "oponašanje" cekerja, ki je simbol prenašanja-nakupovanja.

    OdgovoriIzbriši
  5. hvala Matilda za tvoj pogled. Tudi jaz mislim, da je samo nekaj izbranih torb, ki izpolnjujejo razpisne pogoje. Sama bi pa imela štiri izmed njih ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. O kok huda torba. Ogromna, uporabna, lepa, unikatna... in prav prepričana sem, da bi bilo z njo super it nakupovat. Pa vsi bi mi bili fouš za tok fajn torbo. Všeč mi je ptiček s srčkom, pa roka tudi. :)
    Natečaji so pač ponavadi taki, da se včasih vprašaš, če so si vmes premislili, kaj izbirajo :)))

    OdgovoriIzbriši
  7. Ideja aplikacije je bila, da štorklja, ki ima rada čisto okolje vrača ljubezen človeku, ki ji čisto okolje lahko ponudi in res hvala za prijazne komentarje!!

    OdgovoriIzbriši
  8. Vesna,
    torba je cudovita, z njo bi se prav rade volje podala po nakupih. Dobra izvedba in zanimiv koncept. Mogoce je pa niso izbrali ker ima nasito etiketo in ni izpolnjevala pogoja anonimnosti? Zelim ti se veliko ustvarjanja in uspehov

    OdgovoriIzbriši
  9. možno tudi, čeprav ne verjamem, da je žirija to prepoznala.pa saj sploh ne rečem, da bi morali zbrati mojo ;)

    OdgovoriIzbriši
  10. Hih, jaz pa rečem, da bi jo (morali).

    OdgovoriIzbriši
  11. pri vseh teh prijaznih komentarjih imaš vsekakor kavo v stari Ljubljani v dobrem ;)

    OdgovoriIzbriši
  12. Ful lepa torba. Čudim se, kako, da ni prišla v ožji izbor, ker pri nekaterih se prav čudiš. Meni so med 20 všeč ene 4, tudi moja ;) Verjetno je problem pri tvoji res v tem, ker mora biti anonimna, tvoja ima etiketico. Škoda, ker je res lušna.

    OdgovoriIzbriši