sreda, 10. marec 2010

broška kačji pastir















Naredila sem nekaj brošk.Tale s kačjim pastirjem je velika približno 5 cm x 5 cm. Sicer je moja barva zelena, a mi ta kombinacija črnega blaga in zelenega, ter modrega sukanca kar ne da miru..Kmalu pokažem še zapestnice in nove drobižnice.Všeč mi je, ker nastaja cela serija, ki se dopolnjuje;)

Dragonfly brooch by objemi drevo-mycherrytree

5 komentarjev:

  1. O, kako je lepa, hitro pokaži celo kolekcijo:)

    OdgovoriIzbriši
  2. o,prelepe broške,se že veselim pomladne kolekcije.....

    OdgovoriIzbriši
  3. Kombinacija je res lepa, tako elegantna! Všeč mi je trakec na drobižnicah (je elastičen kaj ne).

    OdgovoriIzbriši
  4. različno..na enih je elastičen trak,ja, na drugih žameten trak z zaponko,ali pa samo zanka ali nič.po želji ;)
    ta serija je za tiste, ki imajo rade elegantno črno, sej bodo tudi barve še..

    OdgovoriIzbriši