nedelja, 13. september 2009

reciklirano oblikovanje

Všeč  mi je oblikovanje s pomočjo recikliranja različnih materialov.En izmed meni najbolj zanimivih izdelkov je krilo Maje Modrijan iz društva smetumet, narejeno iz etiket, ki so dodane oblačilom.Sešila je krilo, v katerem je, si mislim, da ogromno dela, ampak je fenomenalno..
slika krila je iz razstave smetumet v mestni hiši


...pa še moja prva torba kvačkanka, narejena iz plastičnih vrečk.sestra se je je zelo razveselila...

...in druga, ki jo zdaj mami ponosno nosi...

3 komentarji:

  1. Zgornji kvačkan ceker je fenomenalen. Naredim!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. ti samo potrpežljivo..kar dolgo traja, da ga končaš

    OdgovoriIzbriši
  3. Verjetno bo kar res, čeprav pri meni traja da se odločim kaj pa kako, pa katere barve, pa kako narezano, pa kaj če bi morda raje malce drugače:-D...karkooli že počnem. Več časa ponavadi porabim da pogruntam kako mi bo všeč. Potem pa sem termit!

    OdgovoriIzbriši